Tomáš poradie
+421 432 901 190
(Vo všedné dni od 8:00 do 17:00)
Hľadanie podľa | Príklad |
---|---|
Výrobca produktu | GARRET |
Typ produktu | Turbodúchadlo |
Model produktu | Turbo VNT |
Výrobné číslo automobilky OEM | 38253019 |
Číslo výrobcu produktu | 751851-5004S |
Chybový kód | P0340 |
Tomáš poradie
+421 432 901 190
(Vo všedné dni od 8:00 do 17:00)
Objednaný diel nefunguje správne?
Potrebujete diel v záruke otestovať na prípadné závady?
Na Vami objednaný tovar sa vzťahuje záruka 1 alebo 2 roky, v ktorej môžete tovar reklamovať.
Balíček prosím označte slovom REKLAMÁCIA pre rýchlejšie spracovanie.
Poštovné pri vrátení tovaru a reklamácii si kupujúci hradí sám.
Balík s reklamovaným produktom nám zašlite späť na nižšie uvedenú adresu.
AUTONORMA.SK
Na Starém břehu 2756/7
746 01 Opava
Česká republika
Pokiaľ sa vám nedarí poslať formulár online, prosím vyplňte PDF formulár a priložte ho do balíka.
Reklamačný formulárObjednaný diel nefunguje správne? Potrebujete diel v záruke otestovať na prípadné závady?
Na Vami objednaný tovar sa vzťahuje záruka 1 alebo 2 roky, v ktorej môžete tovar reklamovať.
Všetko pre Vás vybavíme čo najskôr a čoskoro sa Vám ozveme.
Pre správne vytvorenie reklamácie prosím vyplňte tento dokument online a odošlite spoločne s reklamovaným produktom.
Tento reklamačný poriadok je určený pre osobu spotrebiteľov (maloobchod).
Ustanovenia pre veľkoobchod (tj. Vzťah medzi našou spoločnosťou a fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá uzatvára zmluvu v rámci vlastnej obchodnej, výrobnej alebo obdobné činnosti či pri samostatnom výkone svojho povolania) nie sú zákonom ani týmto reklamačným poriadkom definovaná.
Tento Reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru a služieb poskytovaných našou spoločnosťou
REMANTE GROUP s.r.o.
Na Starém břehu 7
746 01 Opava
Česká republika
zapsanouv obchodnom registri Okresného súdu v Ostrave, oddiel C, vložka 65075
Adresa pre doručovanie: AUTONORMA.SK, Sadová 189/44, 746 01 Opava, Česko
Telefónne číslo: +421 908 597 679
Kontaktný e-mail: reclamation@remante.com
1. Za aké vady tovaru odpovedáme?
Ako predávajúci odpovedáme za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar:
- má vlastnosti, ktoré medzi nami boli dojednané, ktoré opisujeme alebo ktoré ste mohli očakávať s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy;
- je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti, a
- vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
Za chybu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. Ak tovar nezodpovedá Vašej predstave, máte v prípade, že ste spotrebiteľom, právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 6 Všeobecných obchodných podmienok.
Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí.
Spotrebiteľom ďalej odpovedáme za to, že sa vady nevyskytnú v záručnej době.Nejste Ak spotrebiteľom, nie je Vám záruka za akosť poskytovaná. Článok 2 sa vzťahuje iba na spotrebiteľa.
2. Aká je záručná doba?
U nepoužitého tovaru je záručná doba dvadsaťštyri mesiacov od prevzatia tovaru, ak nie je na webovom rozhraní alebo v dokumentoch priložených k tovaru stanovená dlhšia záručná doba. U repasovaného tovaru je záručná doba dvadsaťštyri mesiacov od prevzatia tovaru. U použitého tovaru je záručná doba dvanásť mesiacov od prevzatia tovaru.
3. Aké sú Vaše práva z chyby služieb?
Ako poskytovateľ služieb zodpovedáme za to, že diel nemá pri prevzatí Vami vadu, ktorú sme mali podľa zmluvy opraviť.
O prípadnej vaděnás informujte bez zbytočného odkladu po tom, kedy máte možnosť zariadení prezrieť, a to buď označením vady, alebo oznámením, ako sa prejavuje. Najneskôr možno chybu reklamovať do šiestich mesiacov od prevzatia opraveného dielu.
4. Aké práva z chybného plnenia máte?
V prípade, že sa v priebehu záručnej doby vyskytne vada tovaru, pre ktorú nemôže byť tovar prevádzkovať úplne riadne, a túto vadu je možné odstrániť, máte právo na jeho bezplatnú opravu.
U odstrániteľné vady na doteraz nepoužitom výrobku môžete namiesto odstránenia vady požadovať výmenu chybného výrobku za bezchybný, nebopřiměřenou zľavu z kúpnej ceny.
V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne užívaný ako tovar bez chyby, máte právo na výmenu tovaru, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo máte právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
Právo na primeranú zľavu máte aj v prípade, že nie sme schopní dodať Vám novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, alebo v prípade, že nenastolia nápravu v primeranom čase, alebo že by Vám zaistenie nápravy pôsobilo značné ťažkosti.
U použitého tovaru máte nárok len na primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Právo odstúpiť od zmluvy alebo právo požadovať dodanie nové veci nemáte v prípade, že nemôžete tovar vrátiť v stave, v akom ste ho obdržali (s výnimkou prípadov stanovených zákonom).
V prípade vady služby máte nárok na bezplatnú opravu. Ak nemožno vadu odstrániť, máte právo na primeranú zľavu z ceny opravy.
4. Kedy nemožno práva z chybného plnenia uplatniť?
Práva z chybného plnenia Vám nepatrí, ak:
- ste o vade pred prevzatím veci vedeli;
- ste vadu sami spôsobili;
- uplynula záručná doba.
Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
- opotrebenie tovaru spôsobené jeho užívaním (za opotrebenie spôsobené užívaním sa považuje aj zníženie kapacity batérií a akumulátorov);
- chyby spôsobené nesprávnym užívaním tovaru, nedodržaním návodu, nevhodnou údržbou alebo nesprávnym skladovaním, neodbornou manipuláciou, porušením ochranných plomb či pečatí. Bližšie určenie nájdete v príslušných sortimentnej podmienkach.
Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedáme za chybu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
Nezodpovedáme za ujmu na zdraví osôb, prípadne ujmu na majetku a tovaru, ktoré budú zapríčinené neodborným zaobchádzaním, či zneužitím tovar, prípadne nedbalosťou.
5. Ako postupovať pri reklamácii?
Reklamáciu v našej spoločnosti (alebo osoby, ktorá je na webovom rozhraní uvedená ako osoba určená na opravu) uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia chyby.
Reklamáciu je možné uplatniť nasledujúcim spôsobom:
- pre rýchlejšie vybavenie nás o reklamácii môžete vopred informovať telefonicky, e-mailom či písomne.
- reklamovaný tovar doručíte (jinak než na dobierku, ktorú nepreberáme) na našu doručovaciu adresu.
Pri zasielaní zabaltezboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu.
K tovaru je vhodné priložiť doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad - faktúru, ak bola vystavená, alebo iný dokument preukazujúci kúpe tovaru, spolu s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia reklamácie. Nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybavenie reklamácie podľa zákonných podmienok.
Okamihom uplatnenie reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.
Doručené reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme inak. O uplatnení a vybavení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie.
V prípade spornej reklamácie rozhodneme o jej prijatí do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 15. 6. 2015.
Vytvorte si na našom e-shope čo najskôr novú objednávku správneho dielu, aby vám tovar neunikol!
Peniaze za nevyhovujúci produkt/y Vám budú vyplatené obratom od prijatia vášho balíčka.
Postupujte podľa inštrukcií nižšie, tovar zabaľte do originálneho balíka a na balíku zaznačte fixkou dôvod vrátenia balíka.
Nevyhovujúci nepoužitý tovar je možné vrátiť do 14 dní (od prevzatia zásielky) bez udania dôvodu.
Tovar musí byť vrátený kompletný, v pôvodnom obale a zabalený. Nesmú chýbať protokoly o testovaní dielu. Ich strata môže znamenať poníženie vrátenej čiastky o nové testovanie dielu.
Peniaze Vám budú zaslané na Váš bankový účet a to najneskôr do 10tich pracovných dní od doručenia vráteného tovaru späť k nám.
Formulár odstúpenia od zmluvyEšte nemáte účet?
Zaregistrujte sa a získajte mnoho výhod