Reklamacia - AutoNorma

Reklamácia

Ako postupovať pri vrátení alebo reklamácii tovaru


Objednaný náhradný diel je iný, než ktorý potrebujete?

Vytvorte si na našom e-shope čo najskôr novú objednávku správneho dielu, aby Vám tovar neunikol!

Peniaze za nevyhovujúce produkt/y Vám budú vyplatené obratom od prijatia Vášho balíčka.

Vytvorte reklamáciu nižšie, tovar zabaľte do originálneho balíka a na balíku zaznačte fixkou dôvod vrátenia balíka.

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Nevyhovujúci tovar je možné vrátiť do 14 dní (od prevzatia zásielky) bez udania dôvodu.

Tovar musí byť vrátený kompletný, v pôvodnom obale a zabalené. Nesmie chýbať protokoly o testovaní dielu. Ich strata môže znamenať poníženie vrátenej sumy o novej testovania dielu.

Peniaze Vám budú zaslané rovnakým spôsobom platby, ako pri zaplatení tovaru, a to najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Objednaný diel nefunguje správne?
Potrebujete diel v záruke otestovať na prípadné závady?

Na Vami objednaný tovar sa vzťahuje záruka 1 alebo 2 roky, v ktorej môžete tovar reklamovať.

Balíček s reklamovaným produktom nám zašlite späť spolu s vyplneným formulárom nižšie a dokladom o zaplatení na túto adresu:


AutoNorma.cz
Sadová 189/44
746 01 Opava
IČ: 02617862
DIČ: CZ02617862

Poštovné pri vrátení tovaru si hradí kupujúci sám. Pre Českú a Slovenskú republiku ponúkame možnosť zriadenia zvozu reklamácie ZADARMO.

Pri vrátení alebo reklamácii tovaru je odporúčané zaslať formulár, ktorý nájdete na vytlačenie TU

Ďakujeme Vám!

Všetko pre Vás vybavíme čo najskôr a čoskoro sa Vám ozveme.

tím Autonorma