Repasované autodiely priamo od zdroja
search
Chcete poradit?
basket 0

0 €

V košíku nemáte žiadny tovar

Ako repasujeme vstrekovače DELPHI?

calendar23.03.2022

timer3 min

userTomáš

Každý vstrekovač je demontovaný na súčiastky z prvovýroby. Následne prebieha čistenie týchto všetkých súčiastok pomocou ultrazvukovej čističky. Jednotlivé súčiastky sú následne preverené pod mikroskopom. Selekciou neprejdú žiadne diely, ktoré nezodpovedajú kvalitou zhodnou s kvalitou nového dielu. Pokiaľ je možné niektoré prvky vstrekovača znovu použiť sú oddelené od nevyhovujúcich dielov a následne starostlivo opracované. Pri repasii sa znovu používa kovové telo vstrekovača (pokiaľ je mechanicky deformované, tak nemožno repasiu vstreku vykonať). Nevyhovujúce súčiastky vstrekovača sú nahradené súčiastkami novými od výrobcu Delphi.


Pôvodný ventil Delphi, ktorý najviac trpí na poškodenie u výrobcu Delphi je u nás nahradený vždy ventilom novým.




Čistenie dielov vstrekovača v ultrazvukovej čističke

    


Ďalším významným problematickým prvkom je koncovka vstrekovača. Tie sú poškodené z dôvodu zle skonštruovaného vstrekovacieho čerpadla.

Akonáhle sú všetky súčiastky na jednom mieste, vstrekovač je skompletizovaný vyškoleným personálom.


Všetko je nachystané na zloženie vstrekovača DELPHI

Na testovacej stanici je vstrekovač podrobený týmto čiastkovým testom:

  1. Vysokotlaková skúška tesnosti s meraním pretečenia bez riadenia vstrekovača
  2. Meranie vstrekovacej dávky a pretečenie pri plnom zaťažení
  3. Meranie injekčnej dávky pri voľnobehu
  4. Meranie počiatočnej dávky
  5. Meranie charakteristík prírastku dávky v závislosti zvyšujúcom výkone
  6. Skúška odozvy vstrekovača - skúška oneskorenia od aktuálneho signálu po skutočné otvorenie trysky
  7. Test rozptylu paliva
  8. Kódovanie, určíme nový kód C2i (16 znakov) alebo C3i (20 znakov) pre vstrekovač Delphi Common Rail

Kde všade sme už repasovaný diel dodali